تداوم اعتراضات کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز در آغاجاری و شرکت نفت فلاتقاره سیری
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری و شرکت نفت فلاتقاره سیری در ادامه روزها، هفتهها و ماههای متوالی تجمعات اعتراضی خود را بدون پاسخگویی مسئولین ادامه دادند.
خواسته های این کارکنان و کارگران عبارتند از:
- برکناری مدیران نالایق
- حذف کامل سقفحقوق
- حذف محدودیت حقسنوات بازنشستگی
- عودت کسورات مازاد مالیات
- اجرای کامل ماده۱۰ با وجود ظرفیتهای قانونی و اختیاراتی مانند افزایش درصد گرید و اپریزال
- عدم دستدرازی به صندوق بازنشستگی
روز یکشنبه ١٧ دی ماه، همچنین در آغاجاری (استان خوزستان) کارکنان شرکت (بهره برداری نفت و گاز) در برابر ساختمان اداری این شرکت، در ادامهی تجمعات پیشین، در اعتراض به : - مدیریت فاسد و ناکارآمد،
- سقف حقوق،
- پرداخت نشدن حق سنوات بازنشستگی،
- اجرا نشدن ماده ۱۰ قانون اختیارات وزارت نفت
تجمع گسترده ای برگزار کردند. طی هفته های گذشته نیز این تجمعات برگزار شده بودند.
