تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به معوقات مزدی
چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

جمع زیادی از کارگران پیمانکاری خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه کوت عبدالله اهواز صبح روز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه، در اعتراض به عدم دریافت حقوق بهمن و اسفند ماه سال گذشته، (١٤٠٢) مقابل استانداری اهواز تجمع کردند.
یکی از کارگران در این خصوص گفت: « نه تنها حقوق دو ماه آخر سال قبل (١٤٠٢)، بلکه ما به التفاوت حقوق فروردین ۱٤۰۳ را نیز هنوز دریافت نکردهایم. در حالی که کارمندان و کارگران ایثارگر حقوق و عیدی و رفاهیات خود را نیز دریافت کردهاند. در حال حاضر نه خرج خورد و خوراک داریم و نه دوا و درمان. این در حالی است که هیچ یک از مسئولین از پیمانکار گرفته تا شهردار پاسخگوی ما نیستند.»
