تجمع نیروهای ارکان ثالث شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در محوطه این شرکت
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

روز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه، شماری از نیروهای ارکان ثالث شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در محوطه این شرکت دست به تجمع زدند.
- برابری در پرداخت ها،
- حذف پیمانکار نیروی انسانی،
- یکسان بودن مبالغ نفت کارت های نیروهای قراردادی با نیروهای رسمی،
- و پرداخت کامل مطالبات مزدی،
از جمله خواسته های این معترضان به شمار می آید.
