تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی، درادامه یکشنبه های اعتراضی
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

روزیکشنبه ١٣ اسفند، بازنشستگان تامین اجتماعی در ادامه یکشنبه های اعتراضی خود در شهرهای : شوش، اهواز و کرمانشاه تجمع اعتراضی و مطالباتی برپا داشتند.
- شوش
در شوش بازنشستگان تامین اجتماعی روبروی سازمان تامین اجتماعی و در داخل محوطه این سازمان تجمع داشتند و با راهپیمایی در خیابانهای این شهر صحنه پرشوری از اعتراض را شکل دادند. در این تجمع اعتراضی صدو پنجاه نفر از بازنشستگان از کرخه و شوش و هفت تپه گرد آمده بودند. بازنشستگان شعار میدادند: - (ننگ ما ننگ ما مخبر الدنگ ما) ،
- (ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما)،
- (حقوق نصفه نیمه، سکوت کنی همینه)،
- (فقط کف خیابون، بدست میاد حقمون)،
- ( تامینو غارت کردند، ما را بیچاره کردند)،
- (تامین اجتماعی چه نام اشتباهی)،
- (تا حق خود نگیریم، از پا نمی نشینیم)،
- (نه مجلس، نه دولت نیستند به فکر ملت)،
- (گرانی تورم بلای جان مرد)،
- (وزیر بی لیاقت استعفا، استعفا)،
- (حقوق بازنشسته فقط برای یک هفته)،
- (دولت ورشکسته دشمن بازنشسته.)
- اهواز
بازنشستگان تامین اجتماعی در اهواز ضمن برگزاری تجمع اعتراضی تا میدان فرهنگ- شهر راهپیمایی کردند. بازنشستگان شعار میدادند: - (مجلس سر سپرده فقر و فساد را آورده)،
- (بازنشسته داد بزن، نیفته دست راهزن)
- کرمانشاه
در کرمانشاه بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری تجمع مشترکی داشتند. و شعارهای آنها از جمله عبارت بودند از: – – (بازنشسته داد بزن، حقتو فریاد بزن)، - (معیشت، درمان، بدتر از هر زمان)،
- (فقر فساد تورم، بلای جان مردم)،
- (بازنشسته بیدار است از تبعیض بیزار است)
