جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی، درادامه یکشنبه های اعتراضی

روزیکشنبه ١٣ اسفند، بازنشستگان تامین اجتماعی در ادامه یکشنبه های اعتراضی خود در شهرهای : شوش، اهواز و کرمانشاه تجمع اعتراضی و مطالباتی برپا داشتند.

  • شوش
    در شوش بازنشستگان تامین اجتماعی روبروی سازمان تامین اجتماعی و در داخل محوطه این سازمان تجمع داشتند و با راهپیمایی در خیابانهای این شهر صحنه پرشوری از اعتراض را شکل دادند. در این تجمع اعتراضی صدو پنجاه نفر از بازنشستگان از کرخه و شوش و هفت تپه گرد آمده بودند. بازنشستگان شعار میدادند:
  • (ننگ ما ننگ ما مخبر الدنگ ما) ،
  • (ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما)،
  • (حقوق نصفه نیمه، سکوت کنی همینه)،
  • (فقط کف خیابون، بدست میاد حقمون)،
  • ( تامینو غارت کردند، ما را بیچاره کردند)،
  • (تامین اجتماعی چه نام اشتباهی)،
  • (تا حق خود نگیریم، از پا نمی نشینیم)،
  • (نه مجلس، نه دولت نیستند به فکر ملت)،
  • (گرانی تورم بلای جان مرد)،
  • (وزیر بی لیاقت استعفا، استعفا)،
  • (حقوق بازنشسته فقط برای یک هفته)،
  • (دولت ورشکسته دشمن بازنشسته.)
  • اهواز
    بازنشستگان تامین اجتماعی در اهواز ضمن برگزاری تجمع اعتراضی تا میدان فرهنگ- شهر راهپیمایی کردند. بازنشستگان شعار میدادند:
  • (مجلس سر سپرده فقر و فساد را آورده)،
  • (بازنشسته داد بزن، نیفته دست راهزن)
  • کرمانشاه
    در کرمانشاه بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری تجمع مشترکی داشتند. و شعارهای آنها از جمله عبارت بودند از: – – (بازنشسته داد بزن، حقتو فریاد بزن)،
  • (معیشت، درمان، بدتر از هر زمان)،
  • (فقر فساد تورم، بلای جان مردم)،
  • (بازنشسته بیدار است از تبعیض بیزار است)

اشتراک در شبکه های اجتماعی: