تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت مناطق نفت خیز جنوب
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت، روز دوشنبه دوم بهمن ۱٤۰۲، گروهی از کارکنان شرکت مناطق نفت خیز جنوب، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان این شرکت در شهر اهواز، دست به تجمع زدند. بر اساس این گزارش:
- حذف پیمانهای ۵ ساله
- و اصلاح جدول های پایه حقوق
از جمله مطالبات این کارکنان است. - تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
- به گزارش شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت، روز یکشنبه یکم بهمن ماه، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران شاغل در سکوهای نفتی جزیره خارک و سیری و گروهی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در محل کار خود دست به تجمع زدند.
- حذف کامل سقف حقوق،
- حذف محدودیت حق سنوات بازنشستگی،
- عودت کسورات مازاد مالیات،
- اجرای کامل ماده ۱۰ و پرداخت بکپی و عدم دست درازی به صندوق بازنشستگی کارکنان نفت
از جمله مطالبات این کارگران محسوب میشود.
