سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 30 - 04 - 2024

Communist party of iran

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه سیمان بجنورد و کارگران پروژه حفاری بی بی حکیمه در اهواز

  • تجمع اعتراضی کارگران کارخانه سیمان بجنورد
    روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، تعداد زیادی از کارگران کارخانه سیمان بجنورد در اعتراض به تبعیض در حقوق و مزایای دریافتی خود، در محوطه این کارخانه تجمع برگزار کردند.
    در این گزارش به نقل از یکی از این کارگران آمده است : « چندین سال است ما کارگران سیمان بجنورد از مسئولان شرکت درخواست رفع تبعیض و بهبود وضعیت شغلی و مزایای دریافتی داریم اما تغییری در شرایط شغلی و مزایای دریافتی ما ایجاد نشد و در نتیجه ما کارگران صبح امروز دوشنبه دهم اردیبهشت، اعتراض صنفی برگزار کردیم. با این حال امیدواریم پاسخ مناسبی از مسئولان دریافت کنیم.»
    این کارگر افزود : «میزان دریافتی ما کارگران با توجه به رشد سرسام‌آور قیمت اجناس مصرفی و غیر مصرفی کفاف معاش زندگیمان را نمی‌دهد. همچنین بین کارگران سیمان بجنورد تبعیض وجود دارد و برخی کارگران حقوق پایین‌تری نسبت به سایر کارگران دریافت می‌کنند.»
  • اعتصاب کارگران پروژه حفاری بی بی حکیمه در اهواز
    به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، شماری از کارگران پروژه حفاری بی بی حکیمه در اهواز از انجانم فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و دست به اعتصاب کردند. بر اساس این گزارش، این کارگران در اعتراض به عدم دریافت حقوق خود اعتصاب کرده اند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: