تجمع اعتراضی کارگران کارخانه روی بندر عباس نسبت به بلاتکلیفی شغلی ومشکلات معیشتی
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲

روز دوشنبه ۲۹ آبان، کارگران کارخانه روی بندر عباس برای انعکاس هرچه بیشتر صدای اعتراضشان نسبت به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی دست به تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان دراستان هرمزگان زدند.
تجمع کنندگان :
- تعطیلی متناوب شرکت
- وتوقف تولید
را دلیل اصلی مشکلات خود اعلام کردند وبه خبرنگاررسانه ای گفتند: « سوءمدیریت و مسائل پنهانی موجب شده روند تولید در این شرکت دچار وقفه شود و شاغلان در این واحد صنعتی از حق و حقوق واقعی خود باز بمانند.»
یکی از کارگران معترض نیزگفت: « شرکت یک ماه کار می کند و ده ماه تعطیل می شود و دلیل آن را نیز کمبود مواد اولیه اعلام می کنند و به بهانه تعطیلی، حقوق کارگران با تاخیرهای طولانی مدت و به صورت حداقلی پرداخت می شود.
