تجمع اعتراضی کارگران پیمانکاری پتروشیمی تخت جمشید ماهشهر
سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵

روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه، تعدادی از کارگران بیکار شده پتروشیمی تخت جمشید در مقابل ساختمان فرمانداری بندر ماهشهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران معترض، خواستار بازگشت به کار خود هستند.
یکی از کارگران تعدیلی پتروشیمی تخت جمشید، با بیان اینکه هنوز بازگشت به کار نشدهایم، گفت: « حدود ۵۰ کارگر هستیم که با سوابق بین ۵ تا ۱۲ سال، تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکار در پتروشیمی تخت جمشید مشغول به کار هستیم که از حدود سه ماه پیش، از ورودمان به محل کار جلوگیری شده و بیکار شدهایم. وضعیت پیش آمده در حالی ادامه دارد که برخی مسئولان به ما قول دادند کارگران تعدیلی را به کار بازگردانند اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.»
