تجمع اعتراضی کارگران نگهبان قطار شهری اهواز
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

روز یکشنبه سیزدهم اسفند، جمعی از کارگران نگهبان قطار شهری اهواز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی چند ماهه خود، در مقابل سازمان قطار شهری اهواز و حومه دست به تجمع زدند.
این کارگران در این خصوص گفتند: « حقوق ما به همراه سنوات حدود ۱۲ ماه و همچنین حق بیمه مربوط به سال گذشته و جاری برای ۱۱۳ کارگر نگهبان پروژه قطار شهری به تأخیر افتاده است. بنابراین، تصمیم گرفتیم دوباره به اعتراضات پرداخته و از این حقوق مطالبه کنیم.» در این گزارش همچنین آمده است که برای این معترضان پس از گذشت ۹ روز اعتراض یک ماه از مطالبات ۱۲ ماهه خود که به حقوق اردیبهشت ماه سال جاری مرتبط می شود، پرداخت شده و در حال حاضر ۱۱ ماه دیگر از مطالبات باقیمانده است.
این کارگران همچنین بیان کردند : « با توجه به رای قطعی مراجع قضائی و خلع ید شدن شرکت کیسون به دلیل عدم اجرای تعهدات قراردادی در پروژه قطار شهری اهواز، انتظار داریم که مسئولان قبل از خروج پیمانکار به تسویه حساب با ما بپردازند. زیرا با خروج پیمانکار از پروژه، امکان وصول حقوق ما بسیار کم است.»
