تجمع اعتراضی کارگران شاغل در دو پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه
پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳، گروهی از ارکان ثالث و پشتیبانی شرکت های پیمانکاری شاغل در دو پالایشگاه هفتم و نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه دست به تجمع زدند و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.
کارکنان معترض خواستار حذف کامل سقف حقوق، حذف محدودیت حق سنوات بازنشستگی، عودت کسورات مازاد مالیات، اجرای کامل ماده ۱۰ و بازگشت به کار کارگران اخراجی” شدند.
