پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ | 12 - 09 - 2024

Communist party of iran

تجمع اعتراضی کارکنان نفت پارس جنوبی، رانندگان تاکسی تهران، جوانان خوزستان و بازنشستگان همدان

تجمع کارکنان صنعت نفت شاغل در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی
روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳، شماری از کارکنان صنعت نفت شاغل در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان اداری این پالایشگاه، دست به تجمع زدند.این کارکنان خواستار پرداخت کامل حقوق و دستمزدشان هستند.

تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی های برقی
روز چهارشنبه جمعی از رانندگان تاکسی‌های برقی با تجمع مقابل ساختمان شورای اسلامی در تهران خواستار اجرای ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و تحقق بودجه حمایتی دولت برای خودروهای سوخت پاک و برقی شدند.
بر اساس این گزارش، این رانندگان در راستای پیگیری مطالبات خود، درخواست تخصیص بودجه حمایتی برای افزایش استفاده از خودروهای سوخت پاک و برقی را مطرح کردند. ماده ۱۲ این قانون به تصویب رسیده اما رانندگان معتقدند که اجرای آن به درستی محقق نشده است.


تجمع اعتراضی بازنشستگان در همدان
به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز سه شنبه شماری از بازنشستگان فرهنگیان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل دفتر نماینده مجلس در همدان، دست به تجمع زدند.
این شهروندان خواستار افزایش حقوق بازنشستگان معادل خط فقر و تأمین نیازهای اساسی زندگی هستند. همچنین، ارائه درمان رایگان، بهبود خدمات رفاهی، تسهیلات بانکی مناسب و تخصیص اعتبار برای متناسب‌سازی حقوق‌ها از مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان است.

اعتراض جوانان خوزستان به عدم استخدام آنها
گروهی از جوانان اهل خوزستان در اعتراض به استخدام نشدن در شرکت نفت مارون تجمع کردند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: