تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره در مناطق عملیاتی بهرگان و لاوان ومجتمع گاز پارس جنوبی
یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

روز جمعه پانزدهم دی ماه، جمع زیادی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره در مناطق عملیاتی بهرگان و لاوان، با برگزاری تجمعات اعتراضی در محل کار خود خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.
- حذف مدیران نالایق،
- حذف سقف حقوق،
- اصلاح کف حقوق،
- حذف محدودیت حق سنوات بازنشستگی،
- اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰،
- عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی
- و عدم دست درازی به صندوق بازنشستگی نفت
از جمله مطالبات این کارگران به شمار می آید. - تجمع اعتراضی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی
همچنین روز شنبه شانزدهم دی ماه، شماری از کارگران پالایشگاههای گاز مجتمع گاز پارس جنوبی در محل کار خود تجمع کردند. کارگران حاضر در تجمع میگویند: « این تجمعات صنفی بوده و درخواست ما - بازنگری طرح طبقهبندی مشاغل،
- تغییر سیستمِ اقماری نیروهای اداری پشتیبانی به دو – دو یا همان ۱۴ روز کار و ۱۴ روز استراحت
- و در نهایت ساماندهی وضعیتِ رانندگان است.
