تجمع اعتراضی کارکنان ارکان ثالث شرکت ملی حفاری ، مطالبات مزدی کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

- تجمع اعتراضی کارکنان ارکان ثالث شرکت ملی حفاری ایران
به گزارش خبرگزاری هرانا، روز سه شنبه بسوم بهمن ماه، شماری ازکارکنان ارکان ثالث شرکت ملی حفاری ایران در دکل ۸۰، ۸۱، ۳۷،۳۸، ۴۵ و ۲۱ با تجمع اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
بر اساس این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به عدم رسیدگی مطالباتشان در محل کار آنها صورت گرفته است. - مطالبات کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان
کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.یکی از کارگران در این خصوص گفت: شرکت نفت ماه جاری به همراه حقوق به کارگران رسمی و قراردادی شاغل در مناطق نفتی از جمله پالایشگاه آبادان حدود ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش ارزیابی عملکرد همانند پاداش بهرهوری پرداخت کرده اما هیچ سهمی برای کارگرانی که به صورت پیمانکاری در شرکت های زیر مجموعه مشغول کار هستند، درنظر نگرفته است.
وی در ادامه افزود: عموما پاداشها باید شامل همه کارگران بدون در نظر گرفتن نوع استخدام آنها صورت بگیرد و در این خصوص وزارت نفت نسبت به کارگران ارکان ثالث تبعیض قائل شده است.
