تجمع اعتراضی پرستاران بوشهر، استعفای دستەجمعی پرستاران کهنوج واعتراض پرستاران تمامی بیمارستانهای شیراز
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

- بوشهر
روزیکشنبه ٢٠ اسفندماه، پرستاران و کادر درمانی در بوشهر در اعتراض به : - سطح نازل حقوقها ،
- وضع بد معیشتی،
- فشار سنگین کاری
- و اضافه کاری های اجباری
منطقه مقابل دفتر امام جمعه این شهر را به صحنه اعتراض خود تبدیل کردند. پرستاران با شعارها خود خواستار استعفای مسئولین شده و فریاد میزدند: « اضافه کاری اجباری نمیخوایم، نمیخوایم. » - کهنوج
در راستای همین موضوعات پرستاران بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج دسته جمعی استعفای خود را اعلام کردند. - شیراز
روزشنبه ۱۹ اسفند پرستاران و کادر درمانی تمام بیمارستانهای شیراز دست به تجمع و اعتراض زدند. این حرکت توجه بسیاری را در سطح شهر و منطقه به خود جلب کرده است. تجمع قبلی آنها در چهاردهم اسفند ماه برپا شد. قبل از آن هم شاهد تجمعات سراسری پرستاران بودە ایم.
