تجمع اعتراضی و مطالباتی کارگران بیکار شده پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

روز یکشنبه ۲۵ شهریور، جمعی از کارگران بیکار شده پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل درب ورودی این پروژه در شهرستان چوار دست به تجمع زدند.
بر اساس این گزارش؛ کارگران پتروشیمی ارغوان گستر ایلام از روز چهارشنبه ۲۱ شهریور در اعتراض به بیکاری و عدم بازگشت به کار، تجمع صنفی خود را آغاز کردهاند. این اعتراضات پس از بیکار شدن حدود ۳۰۰ کارگر پیمانکاری در دو مرحله (ابتدای خرداد و پایان مرداد) رخ داده است. روز شنبه ۲٤ شهریور، یکی از کارگران در تجمع مقابل درب ورودی پتروشیمی با مداخله نیروی انتظامی مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. همچنین کارگران خواستار بازگشت به کار و تضمین امنیت شغلی خود هستند و از مسئولان درخواست پیگیری تعهدات قانونی مدیریت پتروشیمی را دارند.
