یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | 08 - 09 - 2024

Communist party of iran

تجمع اعتراضی و مطالباتی نیروهای پیمانکاری مخابرات در تبریز

روز شنبه هفدهم شهریورماه، گروهی از نیروهای پیمانکاری مخابرات آذربایجان شرقی در اعتراض به‌عدم تحقق مطالباتشان در محوطه شرکت مخابرات در تبریز تجمع اعتراضی و مطالباتی برپا کردند.


نیروهای پیمانکاری مخابرات آذربایجان شرقی گفتند : « سالهاست بابت عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی معترضیم، اما مدیران توجهی به خواسته‌ ما نمی‌کنند. طبق قانون، همان طبقه‌بندی‌ای که برای نیروهای قرارداد مستقیم اجرا می‌شود، باید برای نیروهای پیمانکاری هم اجرا شود، اما در مخابرات، شرکت شسکام طبقه‌بندی خاص خود را دارد و در این مورد، از شرکت مادر تبعیت نمی‌کند.»
آنها ادامه دادند: « شرکت شسکام، طرح طبقه‌بندی خود را هم به درستی اجرا نمی‌کند و حقوق نیروهای پیمانکاری، با وجود سنگینی کار بسیار کم است.»


آنها همچنین به پرداخت هزینه‌ی بالا برای بیمه تکمیلی و دریافت خدمات ناچیز معترض هستند و می‌گویند:« بیمه‌ای که برای ما انتخاب کرده‌اند، سودی به حال ما ندارد. بالاترین نرخ را می‌پردازیم و کمترین خدمات را دریافت می‌کنیم.»عدم پرداخت مانده سنوات و مانده مرخصی در دو سال اخیر و عدم تغییر گروه نیروها در چهار سال گذشته، از دیگر دلایل اعتراض این نیروهاست.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: