تجمع اعتراضی و مطالباتی بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی به روال هرسە شنبه
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

روز سهشنبه ۲٤ بهمن ماه، بازنشستگان تأمیناجتماعی، کشوری و فرهنگیان بازنشسته در اعتراض به عدم تحقق خواستههایشان در چند شهر دست به تجمع زدند. تجمع مشترک بازنشستگان کشوری ، تامین اجتماعی و فرهنگی در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و پایمال شدن حق و حقوق شان به روال هر سە شنبه برگزارشد.
بازنشستگان، با برگزاری این تجمعات اعتراضی، خواستار:
اجرای طرح همسان سازی حقوق و مزایا منطبق با وضعیت اقتصادی جاری در کشور،
دسترسی به خدمات بیمه های تکمیلی جهت درمان،
هستند. افزایش قیمت کالاها و خدمات، سوءمدیریت در اداره کشور منجر به شکل گیری اعتراضات گسترده ای شده است. همچنین، فرهنگیان بازنشسته استان یزد با حمل پلاکاردهایی خواستار پایان پرونده سازی بر علیه فعالان صنفی معلمان و آزادی جملگی فرهنگیان محبوس در زندانها شدند.این تجمعات همزمان در شهرهایی از جمله در:
کرمانشاه،
اهواز،
یزد،
واراک
برگزار شدند. در این تجمعات شعار هایی از جمله :
یا مرگ یا زندگی، ننگ بر این بردگی
عدالتی ندیدیم، فقط دروغ شنیدیم
ننگ ما ننگ ما مخبر الدنگ ما
اتحاد اتحاد علیه فقر و فساد
کارگر زندانی آزاد باید گردد
معلم زندانی آزاد باید گردد
دادەشد.
