تجمع اعتراضی و مطالباتی بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی به روال هرسەشنبه
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

به نقل از شورای بازنشستگان ایران، روز سه شنبه یکم اسفند ماه، شماری از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی اعتراضی مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی کشوری و استانداری در شهرهای :
اهواز،
و کرمانشاه
تجمع اعتراضی و مطالباتی برپا کردند.
بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی حقوق و وضعیت نامناسب معیشتی آنها صورت گرفته است.
