تجمع اعتراضی و مطالباتی بازنشستگان مخابرات همزمان دراستانهای مختلف
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

روز دوشنبه بیست و هشتم اسفند ماه، شمار وسیعی از بازنشستگان مخابرات همزمان همانند دوشنبه های دیگر، در شهرهای مختلف دست به تجمع زدند. این تجمعات در مقابل ساختمان های این شرکت در :
- خرم آباد،
- مریوان،
- اراک،
- سنندج،
- اردبیل،
- بروجرد،
- همدان،
- تهران،
- کرمانشاه،
- اصفهان،
- رشت،
- تبریز
- و اهواز
برگزار شد. بر اساس این گزارش، بازنشستگان معترض با سردادن شعارهایی اعتراضی از جمله
(وزیر بی کفایت نمیخوایم نمیخوایم) و
(اجرای آئین نامه حق مسلم ماست)
خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. - اجرای کامل آئین نامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹،
- پرداخت معوقه ٦ ماهه دوم همسان سازی سال ۱۳۹۹
- و پرداخت هزینه های درمانی و بیمه تکمیلی
از جمله مطالبات این بازنشستگان میباشد.
