جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

تجمع اعتراضی و مطالباتی بازنشستگان مخابرات به روال هر دوشنبه در چندین استان

روز دوشنبه نهم مهر، شماری از بازنشستگان مخابرات در شهرهای :

  • تهران،
  • ارومیه،
  • تبریز،
  • کرمانشاه،
  • اهواز
  • و اردبیل
    تجمع اعتراضی و مطالباتی برپا کردند. از جمله موضوعات مورد اعتراض این کارگران عبارت است از :
  • عدم اجرای بدون تنازل آئین‌نامه رفاهی ۸۹،
  • فریز مطالبات،
  • افزایش سهم بیمه تکمیلی بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰%،
  • عدم تسویه هزینه‌های درمان توسط بیمه معلم و دانا،
  • عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان ۹٪ بعد از خصوصی‌سازی،
    لازم به ذکر است، همزمان شورای بازنشستگان ایران از تجمع این بازنشستگان در یزد خبر داد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: