جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

تجمع اعتراضی و مطالباتی بازنشستگان تأمین اجتماعی به روال هر یکشنبه در شهرهای مختلف

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز یکشنبه اول مهرماه، گروهی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در مقابل فرمانداری شوش و ساختمان‌های سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای :

تهران
خبر داد و نوشت: « بازنشستگان خواستار ترمیم عادلانه مستمری‌ها و افزایش سطح دریافتی خود هستند. آن‌ها اعلام کردند که با مستمری‌های فعلی زیر خط فقر زندگی می‌کنند و حتی یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی نیز از بازنشستگان دریغ شده است.

اهواز

و کرمانشاه
دست به تجمع زدند. همچنین رسانەها نیز از تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در:

اشتراک در شبکه های اجتماعی: