تجمع اعتراضی ومطالباتی بازنشستگان مخابرات به روال دوشنبه ها، در بیش از ۲۰ شهر
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

براساس گزارشهای تصویری در شبکەهای اجتماعی و رسانەهای کارگری، روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه، بازنشستگان مخابرات در سر تاسر کشور به تجمع های اعتراضی هفنگی خود ادامه دادند. این تجمع های اعتراضی در شهرها و مراکزاستانها از جمله شهرستانهای :
اهواز،
اصفهان،
اردبیل،
سنندج،
مریوان،
قروه،
اراک،
تبریز،
کرمانشاه،
رشت،
شیراز،
ارومیه،
تهران،
همدان،
بندرعباس،
زنجان،
بروجرد،
خرم آباد،
ساریّ،
سقز
برگزار شد. این تجمع ها در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات بازنشستگان مخابرات، از جمله اجرای کامل آئیننامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹ و رفع مشکلات بیمه درمانی، صورت می گیرد.
