تجمع اعتراضی معلولین درنمایشگاه مطبوعات و شهروندان زابلی درمقابل اداره برق این شهر
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

اعتراض جمعی از افراد دارای معلولیت در نمایشگاه مطبوعات
به گزارش انصاف نیوز، در نخستین روز نمایشگاه رسانه های ایران، گروهی از معلولان با حضور در نمایشگاه و با در دست داشتن نوشته هایی اعتراضی خواستار اجرای ماده بیست و هفتم قانون اساسی توسط دولت شدند. آنها با حضور در غرفه برخی از رسانهها تلاش کردند تا صدای خود را در رسانههای کشور انعکاس دهند.
دراین رابطه بهروز مروتی مدیر کمپین معلولان بیان داشت که : « طبق قانون باید دستمزد مصوب سالانه به معلولان بسیار شدید پرداخت شود اما حتی حداقل دستمزد که ۵ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان است را نیز پرداخت نمی کنند و فقط ۵ درصد یعنی ۲۷۳ هزار تومان پرداخت می کنند. اجرای این قانون شش سال به تعویق افتاده است و دولت بودجه کافی برای اجرای آن را دراختیار ندارد.»
تجمع شماری از شهروندان زابل در مقابل اداره برق
به گزارش کمپین فعالین بلوچ، روز سه شنبه یکم اسفند ماه، شماری از شهروندان زابل در اعتراض به صدور قبض های “نجومی” برق در مقابل این اداره تجمع کردند.در این گزارش آمده است :
تجمع این شهروندان در اعتراض به صدور قبض های “نجومی” برق توسط این اداره
صورت گرفته است.
لازم به ذکر است، در روزهای اخیر اهالی شهرستان سراوان نیز در اعتراض به صدور قبض های نجومی برق در مقابل این اداره تجمع اعتراضی برپا کرده بودند.
