تجمع اعتراضی رانندگان ناوگان عمومی مسافربری در زاهدان
دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳

به گزارش حال وش، روز یکشنبه ٦ آبان ماه، شماری از رانندگان ناوگان عمومی مسافربری در اعتراض به مسدود شدن کارتهای سوخت خودروهایشان، در مقابل ساختمان استانداری سیستان و بلوچستان در زاهدان تجمع کردند.
طبق این گزارش؛ رانندگان اتوبوسهای درونشهری و برونشهری ۹۰ روز است که کارت سوختشان مسدود شده و معیشت ۹۵۰ خانوار به فعالیت این خودروها وابسته است. آنها با تجمع مقابل استانداری از مسئولان خواستهاند به وضعیتشان رسیدگی کنند. رانندگان میگویند چند ماه است بیکار ماندهاند و در تأمین نیازهای خانوادههایشان با مشکلات جدی روبرو هستند.
