تجمع اعتراضی داروخانه داران اصفهان در مقابل استانداری- مطالبات مزدی کارگران شهرداری یاسوج
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲

تجمع اعتراضی داروخانه داران اصفهان
به گزارش خبرگزاری هرانا ، روز پنجشنبه سی آذر ۱۴۰۲، گروهی از داروخانه داران اصفهان، در مقابل استانداری این شهر، با اظهار نارضایتی از تأخیر در پرداخت بدهی های ۵ ماه گذشته توسط تامین اجتماعی و بیمه سلامت تجمع اعتراضی برگزار کردند.
یکی از این تجمع کنندگان ضمن بیان اینکه زنجیره تأمین دارو دچار قطعی شده عنوان کرد: افزایش حدود ۵ برابری بدهی بیمه به داروخانه ها، به گونه ای سنگین است که چک های بسیاری از داروخانه ها برگشت خورده که این امر موجب نقض نقدینگی شرکت های پخش، ساخت و واردات دارو شده است.
وی افزود: مشکلات مالی باعث شده که داروخانه داران نتوانند برای پرداخت به موقع حقوق پرسنل خود اقدام کنند. همچنین به منظور تأمین مالی، آنها اقدام به فروش دارایی های ارزنده مانند خودرو، طلا و همچنین بهره برداری از سرمایه های دیگر اعضای خانواده خود کرده اند.
مطالبات مزدی کارگران سی ان جی شهرداری یاسوج
به گزارش خبرگزاری هرانا ، کارگران سی ان جی شهرداری یاسوج مطالبات مزدی دارند.
برخی از این کارگران پیشتر خواستار رسیدگی به مشکلات خود شده و گفته بودند: ما تعدادی از کارگران واحد سی ان جی شهرداری یاسوج اکنون یک سال است که جهت اخذ مطالبات خود از پیمانکار به اداره کار شهرستان بویراحمد مراجعه کردیم و شاکی پیمانکار شدیم.
آنها در ادامه ضمن اعتراض بهعدم رسیدگی به مطالباتشان افزودند: متاسفانه تاکنون هیچ کس در این اداره به داد ما نرسیده است و با توجه به اینکه هیئت تشخیص مبلغ صد و پنجاه میلیون تومان حکم برای ما صادر کرده بود، پیمانکار اعتراض کرد و کار به هیئت حل اختلاف کشید. از برج چهارم تاکنون، رئیس هیئت حل اختلاف حکم ما را صادر نمی کند و موجب بلاتکلیفی ما شده است.
