تجمع اعتراضی بازنشستگان صنایع فولاد در شهرهای مختلف
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

روز یکشنبه هشتم مهرماه، جمعی از بازنشستگان صنایع فولاد در مقابل ساختمانهای صندوق بازنشستگی صنایع فولاد در شهرهای اصفهان و اهواز دست به تجمع زدند.
طبق این گزارش، این بازنشستگان خواستار اجرای بند یک صورتجلسه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ هیئت مدیره این صندوق شدند و گفتند که اخیراً خدمات بیمهای و درمان آنها با مشکلاتی روبهرو شده و در عین حال مبلغ متناسبسازی بازنشستگان فولاد واریز نمیشود.
این بازنشستگان با تأکید بر اینکه مشکلات بیمهای مسئله بسیار مهمی برای بازنشستگان فولاد است، گفتند نباید به هر دلیلی، یک بازنشسته حداقلبگیر یا خانواده او از دریافت خدمات بیمهای محروم شود.
در ادامه این گزارش آمده است که بازنشستگان صندوق فولاد از مدیریت صندوق و مسئولان کانون خواستند به مطالبات آنها در ارتباط با :
- اجرای طرح تکمیلی همسانسازی،
- دریافت مطالبات معوقه،
- تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آییننامه فولاد
- و اجرای آییننامهها و قوانین خاص فولادی
پاسخ دهند.
