تجمع اعتراضی بازنشستگان صنایع فولاد در اصفهان، اهواز و قائمشهر و همچنین بازنشستگان شرکت معادن زغالسنگ کرمان
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

بازنشستگان صنایع فولاد
روز یکشنبه یکم مهرماه، بازنشستگان صنایع فولاد در مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی درسە شهر :
اصفهان،
اهواز
و قائمشهر
دست به تجمع زدند. بر اساس این گزارش، بازنشستگان صنعت فولاد با اشاره به مشکلات صنفی خود و با سر دادن شعار «معدنکاران طبس، تسلیت تسلیت» حادثه مرگبار معدن زغالسنگ طبس را تسلیت گفتند. آنها بیان کردند که در زمان اشتغال، تعدادی از همکارانشان را بر اثر حوادثی مشابه از دست دادهاند. این بازنشستگان در ادامه افزودند:« در آخرین تجمع خود در مقابل ساختمان وزارت کار، مسئولان وعده دادند که حداکثر تا ده روز آینده مطالبات ما را پیگیری کنند، اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.»
بازنشستگان صنعت فولاد بر اجرای بند یک صورتجلسه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ هیئت مدیره صندوق تأکید کردند و خواستار اصلاح خدمات بیمهای و درمانی شدند.
تجمع اعتراضی بازنشستگان شرکت معادن زغالسنگ کرمان
به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز یکشنبه یکم مهرماە، جمعی از بازنشستگان معادن زغالسنگ کرمان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، تجمع اعتراضی برگزار کردند.
