جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

تجمع اعتراضی بازنشستگان صنایع فولاد به روال هرهفتە، در شهرهای مختلف

روز یکشنبه ۱۵ مهر ۱٤۰۳، گروهی از بازنشستگان صنایع فولاد در مقابل ساختمان نهاد ریاست‌جمهوری در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. بر اساس ویدیوهای منتشر شده در این خصوص، تجمع معترضان با دخالت نیروهای امنیتی به خشونت کشیده شده است.
همچنین شورای بازنشستگان ایران از تجمع شماری دیگر از این بازنشسته‌ها در مقابل ساختمان‌های صندوق بازنشستگی صنایع فولاد در شهرهای :

اصفهان

و اهواز
خبر داد. خبرگزاری کار ایران در این خصوص نوشت: « این گروه از بازنشستگان که از استان تهران و چندین استان دیگر راهی ساختمان ریاست جمهوری در تهران شده‌اند، خواهان رسیدگی به مطالباتشان و هزینه‌های جاری درمانی خود هستند. بازنشستگان فولاد اعلام کردند که به دلیل نادیده گرفتن اجرای بند یک صورت‌جلسه ۱۵ مهرماه ۱٤۰۲، مشکلات زیادی در دریافت خدمات درمانی دارند. قرارداد جدید صندوق فولاد با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ موجب شده است که خدمات بیمه درمانی مناسب ارائه نشود و بازنشستگان مجبور به پرداخت هزینه‌های مازاد برای درمان شوند، در حالی که کیفیت خدمات نسبت به گذشته به شدت کاهش یافته است.
در ادامه آمده است که تاکنون پاسخ درست و شفافی در خصوص مشکلات‌ بازنشستگان ارائه نشده است. آنها تأکید کردند که در صورت عدم رفع این مشکلات، اعتراضات ادامه خواهد داشت.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: