تجمعات بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در اهواز و کرمانشاه همانند سەشنبه های دیگر
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

روز سه شنبه ۲٢ اسفندماه بازنشستگان کشوری از جمله معلمان بازنشسته بار دیگر در کرمانشاه و اهواز در مقابل صندوق بازنشستگی تجمع داشتند و پیگیر خواستهای اعلام شده خود گردیدند.
- کرمانشاه
در کرمانشاه بازنشستگان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی نیز شرکت داشتند. در این تجمع بنر بزرگی از سوی بازنشستگان با نوشته ( خواسته بازنشستگان منزلت، رفاه، معیشت، بیمه کارآمد و اجرای کامل همسانساری می باشد)، توجه ها را بخود جلب میکرد. - اهواز
در اهواز بازنشستگان کشوری (معلمان بازنشسته) و تامین اجتماعی مقابل درب استانداری خوزستان در اهواز تجمع داشتند.در این تجمع بازنشستگان با سر دادن سرود (زیر بار ستم نمیکنیم زندگی، جان فدا میکنیم درره بردگی ) بساط توحش و بردگی حاکم را به چالش کشیدند.
در تجمعات این روز بازنشستگان شعار میدادند: - (رئیسی دروغگو حاصل وعده هات کو)،
- (رئیسی بی عرضه برگرد برو تو حوزه)،
- (ایران پر درآمد چه بر سر تو آمد)،
- (فقط کف خیابون، بدست میاد حقمون)،
- و (اتحاد اتحاد علیه فقر و فساد)
خواستهای مشترکی اعتراضات بخش های مختلف بازنشستگان را به هم وصل میکند و یک نقطه قدرت مبارزات آنها اتحاد مبارزاتی شان است. بازنشستگان با شعارهایی چون شاغل و بازنشسته اتحاد اتحاد، لشکری کشوری تامین اجتماعی اتحاد پیشتار اتحاد طبقاتی کارگری در جامعه هستند. - همسان ساز حقوقها و افزایش آن به بالای نرخ سبد هزینه سی میلیونی،
- درمان رایگان،
- پایان دادن به دزدی ها و اختلاسها و سرکوبگری های حکومت و اعدام،
از مطالبات مشترک اعلام شده آنهاست.
