جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

تجمعات بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در اهواز و کرمانشاه همانند سەشنبه های دیگر

روز سه شنبه ۲٢ اسفندماه بازنشستگان کشوری از جمله معلمان بازنشسته بار دیگر در کرمانشاه و اهواز در مقابل صندوق بازنشستگی تجمع داشتند و پیگیر خواستهای اعلام شده خود گردیدند.

  • کرمانشاه
    در کرمانشاه بازنشستگان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی نیز شرکت داشتند. در این تجمع بنر بزرگی از سوی بازنشستگان با نوشته ( خواسته بازنشستگان منزلت، رفاه، معیشت، بیمه کارآمد و اجرای کامل همسانساری می باشد)، توجه ها را بخود جلب میکرد.
  • اهواز
    در اهواز بازنشستگان کشوری (معلمان بازنشسته) و تامین اجتماعی مقابل درب استانداری خوزستان در اهواز تجمع داشتند.در این تجمع بازنشستگان با سر دادن سرود (زیر بار ستم نمیکنیم زندگی، جان فدا میکنیم درره بردگی ) بساط توحش و بردگی حاکم را به چالش کشیدند.
    در تجمعات این روز بازنشستگان شعار میدادند:
  • (رئیسی دروغگو حاصل وعده هات کو)،
  • (رئیسی بی عرضه برگرد برو تو حوزه)،
  • (ایران پر درآمد چه بر سر تو آمد)،
  • (فقط کف خیابون، بدست میاد حقمون)،
  • و (اتحاد اتحاد علیه فقر و فساد)
    خواستهای مشترکی اعتراضات بخش های مختلف بازنشستگان را به هم وصل میکند و یک نقطه قدرت مبارزات آنها اتحاد مبارزاتی شان است. بازنشستگان با شعارهایی چون شاغل و بازنشسته اتحاد اتحاد، لشکری کشوری تامین اجتماعی اتحاد پیشتار اتحاد طبقاتی کارگری در جامعه هستند.
  • همسان ساز حقوقها و افزایش آن به بالای نرخ سبد هزینه سی میلیونی،
  • درمان رایگان،
  • پایان دادن به دزدی ها و اختلاسها و سرکوبگری های حکومت و اعدام،
    از مطالبات مشترک اعلام شده آنهاست.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: