تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی وصنایع فولاد در چند شهر مختلف
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

- تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه، گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل ساختمان های فرمانداری شهرستان شوش و سازمان تامین اجتماعی در شهرهای اراک و اهواز، دست به تجمع زدند.بازنشستگان خواستار اجرای بندهای ماده ٤۱ قانون کار در شورایعالی کار شدند. به گفته آنان، در صورت عدم اجرای مطالبات بحران معیشت کارگران شاغل و بازنشسته در سال بعد شدیدتر خواهد شد.
- تجمع اعتراضی بازنشستگان صنایع فولاد
به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه، شماری از بازنشستگان صنایع فولاد با تجمع در مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی فولاد شهرهای : - تهران،
- اصفهان
- و اهواز
خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
