تجمعات اعتراضی و مطالباتی سراسری بازنشستگان از سر گرفته شد
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

بازنشستگان تامین اجتماعی نخستین تجمعات اعتراضی خود در سال جدید را روز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه در شهرهای :
- شوش،
- اهواز،
- دزفول،
و بازنشستگان فولاد اصفهان درشهرهای : - اصفهان،
- کرمانشاه،
- واراک
از جمله شهرهایی بوده است که در آن ها تجمع های اعتراضی برگزار شده است. بازنشستگان خواهان افزایش مستمری بیشتر از افزایش دستمزد مصوب شورایعالی کار برای کارگران شاغل شدند. بازنشستگان همچنین خواهان اجرای ماده ۹٦ قانون تامین اجتماعی هستند.
