جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 26 - 04 - 2024

Communist party of iran

بیانیه حوزه علمیه خمینی: تأئید زمین خواری؛ کاظم صدیقی، خود دردفترخانه سند انتقال را امضا کرد!

بیانیه‌ای که از سوی حوزه علمیه “امام خمینی”، متعلق به کاظم صدیقی،‌ در پی افشای زمین‌خواری و فساد اقتصادی او منتشر شده، تایید کرده که شخص کاظم صدیقی برای انتقال مالکیت باغ حوزه علمیه به شرکت متعلق به خود و پسرانش در محل دفترخانه حاضر شده و اسناد را امضا کرده است.
پس از افشای اسناد زمین‌خواری شرکت متعلق به کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، حوزه علمیه متعلق به او اعلام کرد ، دستور بازگشت زمین به حوزه علمیه امام صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است.
بر اساس نامه‌ای که در برخی رسانه‌های داخلی از جمله روزنامه «هم‌میهن» و وب‌سایت «اقتصاد ۲۴» منتشر شده است، این حوزه علمیه با تأیید اصل خبر گفت: اشکالات شکلی پیش آمده بود که رفع شد.
یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار، روز پنجشنبه دوم فروردین این بیانیه را منتشر کرد که در آن گفته شده است کاظم صدیقی با اعتماد به شخصی که مأمور ثبت موسسه بود، با حضور در دفترخانه، سند بخشی از زمین حوزه را به موسسه مذکور منتقل نموده و آن را امضا کرده است.
کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، پس از افشای موضوع زمین‌خواری، این گزارش را شرارت دشمن‌شاد‌کن خواند و با ادعای این که امضایش جعل شده، هدف از این «الم‌شنگه‌ها و افشاگری‌ها، بی‌اعتقاد کردن مردم» دانست.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: