دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ | 19 - 08 - 2024

Communist party of iran

بیانیه حمایت اتحادیه تشکل‌های کامیونداران و رانندگان سراسر ایران از اعتصاب پرستاران

ملت شریف ایران، همکاران گرامی
و عزیزان در حوزه سلامت
ما اعضای اتحادیه تشکل‌های کامیونداران و رانندگان سراسر ایران، با توجه به وضعیت کنونی کشور و شرایط سختی که جامعه پرستاری با آن مواجه است، حمایت همه جانبه و کامل خود از اعتصاب سراسری پرستاران را از وظایف خود می دانیم.


پرستاران عزیز که با ایثار و ازخودگذشتگی در خط مقدم مبارزه با بیماری‌ها بخصوص از زمان شیوع ویروس کوید ۱۹ بیشترین فشارها و سختی‌ها را متحمل شده و بسیاری در این مسیر جان خود را از دست دادند و درحفظ سلامت جامعه ایستاده‌اند، امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه‌اند. کاهش قدرت خرید، فشار کاری شدید، کمبود امکانات و عدم توجه به حقوق و مطالبات آنان، شرایطی سخت و ناعادلانه را برای این قشر زحمتکش و شریف رقم زده است.


ما کامیونداران به خوبی می‌دانیم که حفظ سلامت جامعه تنها با همکاری و حمایت همه اقشار جامعه ممکن است و امروز نوبت ماست که به حمایت از پرستاران فداکار برخیزیم و اعلام می‌داریم که در این مسیر، همواره در کنار پرستاران و دیگر زحمتکشان کشور خواهیم بود و با تمام توان از حقوق حقه آنها دفاع خواهیم کرد.


اتحاد و همبستگی ما، رمز پیروزی در برابر ناملایمات است و به این وسیله هشدارمی دهیم که اگر به خواسته‌های برحق پرستاران پاسخ داده نشود؛ ما کامیونداران و رانندگان سراسری در حمایت از آنها دست به اعتصاب و اعتراض خواهیم زد.
با آرزوی روزهایی بهتر برای تمامی اقشار جامعه و تحقق عدالت اجتماعی،
اتحادیه تشکل‌های کامیونداران و رانندگان سراسر ایران
۲۷ / مرداد / ١٤٠٣

اشتراک در شبکه های اجتماعی: