به دلیل “بی حرمتی به ماه رمضان” سی و پنج واحد صنفی در همدان پلمب شدند
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

محمد ارغوان رئیس اتاق اصناف همدان از پلمب سی و پنج واحد صنفی به دلیل آنچه (بی حرمتی به ماه رمضان) خوانده، خبر داد.
لازم به ذکراست که، هر ساله تعداد قابل توجهی از اماکن کسب و یا اقامتگاه های گردشگری، به دلایل مختلفی از قبیل عدم رعایت (حجاب اجباری) توسط مراجعه کنندگان یا متصدیان، عدم رعایت (شئونات اسلامی)، اجرای موسیقی زنده، رقص و پایکوبی و یا سرو غذا در ماه رمضان توسط مراجع ذی ربط پلمب می شوند. ممانعت از ادامه روند فعالیت این اماکن با توجیهات فوق امری مسبوق به سابقه است که غالبا با فرا رسیدن ماه رمضان افزایش می یابد.
