به دلیل ” بی حرمتی به ماه رمضان” سه واحد صنفی در قم و چهار واحد صنفی در ابهر پلمب شدند
چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳

- سە واحد صنفی در قم پلمب شدند
محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم از پلمب سه واحد صنفی به دلیل آنچه “بی حرمتی به ماه رمضان” خوانده، خبر داد. فرمانده انتظامی استان قم علت پلمب این واحدهای صنفی را “بی حرمتی به ماه رمضان” عنوان کرد.
وی افزود : « چهارده ( ۱٤ ) تیم نظارتی از جبهه اصناف قرارگاه ثارالله به همراه عوامل پلیس اماکن در محدوده بعضی از میادین و محلههای سطح استان به گشت زنی پرداخته اند. در راستای این طرح بیش از ٤۳ تذکر اخلاقی و صنفی به غذاخوریها داده شده؛ همچنین ۳٤ اخطار پلمب صادر شده که برای رسیدگی و برخورد قانونی به اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم احضار شدند. - چهار واحد صنفی در ابهر پلمب شدند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر از پلمب چهار رستوران به دلیل آنچه “بی حرمتی به ماه رمضان” عنوان کرده است، خبر داد. وی در این خصوص گفت: « این رستورانها در ابهر به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه رمضان صورت گرفت و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.» اصغر عزیزی افزود: «مغازه هایی که حرمت ماه رمضان را نگه ندارند، تا پایان این ماه پلمب میشوند.»
