سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | 20 - 08 - 2024

Communist party of iran

برگزاری چهار (٤) تجمع سخت کوشان در زاهدان، کشاورزان سیستان، شهروندان یاسوج و مالکان اراضی خاوران دو در تبریز

تجمع نیروهای شرکت سخت کوشان در زاهدان

به گزارش حال وش، روزدوشنبه ٢٩ مرداد، شماری از نیروهای شرکت سخت کوشان در زاهدان که زیر نظر شهرداری مشغول به فعالیت هستند، در اعتراض به معوقات مزدی خود در مقابل دفتر مدیر عامل این شرکت تجمع کردند. بر اساس این گزارش، کارگران این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ حقوقی دریافت نکرده اند.

تجمع اعتراضی کشاورزان منطقه سیستان در زابل

به گزارش حال وش، روز دوشنبه ٢٩ مرداد ماه، شماری از کشاورزان منطقه سیستان در مقابل شرکت پخش فراورده های نفتی در زابل تجمع اعتراضی برگزار کردند. براساس این گزارش، کشاورزان مذکور در اعتراض به قطع سهمیه سوخت موتور‌های آب زمین کشاورزی و تراکتورهایشان دست به این تجمع زدند.

تجمع اعتراضی شهروندان در یاسوج

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه ٢٩ مردادماه، شماری از شهروندان معترض به واگذاری مدیریت بخشی از منطقه حفاظت شده دنا به استان اصفهان، در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج دست به تجمع زدند. در این گزارش آمده است، بخش شمالی پارک دنا به اداره حفاظت محیط زیست استان اصفهان واگذار شد اما مسئولان استانی پس از اعتراضات مردمی اعلام کردند که فعلا این مصوبه اجرا نخواهد شد. معترضین می‌گویند تفکیک منطقه‌ حفاظت‌شده‌ مقدمات نابودی آن را فراهم می‌کند. همچنین برخی فعالین محیط زیست این طرح را در راستای غارت منابع آبی کهگیلویه و بویراحمد می‌دانند.

تجمع مالکان اراضی خاوران دو در تبریز

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز جاری ( دوشنبه ٢٩ مردادماه) مالکان اراضی خاوران دو در تبریز دست به تجمع زدند. براساس این گزارش تجمع این شهروندان در مقابل شهرداری تبریز صورت گرفته است.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: