برگزاری شش (٦) تجمع اعتراضی مردم اراک و بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲

- تجمع اعتراضی گروه وسیعی از شهروندان ساکن اراک در محوطه باغ ملی این
روز سه شنبه دوازدهم دی ماه، گروه گستردەای از شهروندان ساکن اراک، در اعتراض به آلودگی هوای این شهر در اثر مازوت سوزی در نیروگاه شازند، در محوطه باغ ملی این شهر تجمع کردند.بر اساس گزارشاتی که از سوی شبکەهای اجتماعی منعکس گردیده، از ابتدای شکل گیری این تجمع، ماموران امنیتی پس از اقدام به جمع آوری پلاکاردهای معترضان، افراد حاضر در تجمع را با تهدید متفرق کرده اند. - تجمع اعتراضی بازنشستگان در شهرهای مختلف
به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز سه شنبه دوازدهم دی ماه، شمارزیادی از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی به روال هر سە شنبه، با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی اعتراضی، مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری در شهرهای : - کرمانشاه،
- یزد،
- تهران،
- سنندج
- و اهواز
تجمع کردند. بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی دستمزد و وضعیت نامناسب معیشتی آنها صورت گرفته است.
