یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | 08 - 09 - 2024

Communist party of iran

برگزاری شش (٦) تجمع اعتراضی سرایداران، ساکنان شهرک گلستان، مالباختگان، بازاریان، مینی بوس داران و شرکت کنندگان درکنکور

تجمع نیروهای خدماتی و سرایداری مدارس شهرستان خمینی شهر

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز شنبه ١٧ شهریورماە، گروهی از نیروهای خدماتی و سرایداری مدارس شهرستان خمینی شهر در مقابل اداره آموزش و پرورش این شهر دست به تجمع زدند. براساس این گزارش، نیروهای خدماتی و سرایداری در این تجمع خواستار افزایش حقوق و مزایا، تخصیص ۵٠ درصد فوق‌العاده، اجرای کامل طرح رتبه‌بندی و حل معضلاتی همچون کمبود شدید نیرو شدند.

تجمع ساکنان شهرک گلستان شمالی شیراز روز شنبه ١٧ شهریورماە، شماری از ساکنان شهرک گلستان شمالی شیراز در مقابل ساختمان استانداری تجمع کردند.
تجمع کنندگان با نمایش پلاکاردهایی نسبت به تصرف املاکشان توسط سازمان اوقاف اعتراض کردند.
به گفته شهروندان معترض : « ۲۰ سال پیش زمین این واحدهای مسکونی را پس از سه بار انتشار در روزنامه‌های کثیرالانتشار، به عنوان زمین ملکی شش دانگ از تعاونی بازنشستگان ارتش دریافت کردیم اما امروز پس از ساخت ۵۰۰ آپارتمان سه واحدی و بعضا چند دست خرید و فروش، با شکایت اوقاف و امور خیریه، سندهای تک برگ این واحدها ابطال شده است.»

تجمع مالباختگان مجتمع تجاری تفریحی گلباران دزفول به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز شنبه ١٧ شهریور، شماری از مالباختگان مجتمع تجاری تفریحی گلباران دزفول در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

تجمع بازاریان در ایرانشهر به گزارش رسانک، روزشنبه ١٧ شهریورماە، شماری از بازاریان ایرانشهر در مقابل فرمانداری این شهرستان دست به تجمع اعتراضی زدند. براساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به مسدود کردن یک خیابان توسط شهرداری صورت گرفته است.

تجمع مینی بوس داران در چابهار به گزارش کمپین فعالین بلوچ، روز جاری شماری از مینی بوس داران در اعتراض به قطعی سوخت و جریمه های سنگین در مقابل ساختمان فرمانداری چابهار دست به تجمع زدند.

تجمع داوطلبان کنکور روز شماری از داوطلبان کنکور در مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی تجمع کردند. تجمع این شهروندان در اعتراض به تصمیم جدید سازمان سنجش، صورت گرفته است. بنابر آنچه در دفترچه انتخاب رشته کنکور سال ۱٤۰۳ آمده است؛ داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱٤۰۲ در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرفته شده و در سال ۱٤۰۳ انتخاب رشته می‌کنند، از فرایند اعلام نتایج نهایی حذف خواهند شد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: