برگزاری تجمع اعتراضی و مطالباتی کارکنان مخابرات آذربایجان شرقی ، آتش نشانان قم و رانندگان ماشینهای سنگین در زاهدان
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات آذربایجان شرقی در تبریز
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز یکشنبه اول مهرماە، جمع زیادی از کارکنان مخابرات استان آذربایجان شرقی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود، در مقابل شرکت مخابرات در تبریز تجمع کردند.
تجمع اعتراضی آتشنشانان در قم
به گزارش پایگاه خبری شهر ۲۰، روز یکشنبه، جمعی از آتشنشانان در مقابل ساختمان استانداری قم تجمع اعتراضی برگزار کردند. براساس این گزارش، آتشنشانان در اعتراض به عدم پیگیری مشکلاتشان از سوی شهرداری تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. آنها به مسائلی همچون :
ارتقای سطح شغلی از متصدی به کارشناس،
اجرای چارت سازمانی،
فوقالعاده نوبت کاری،
حق تعطیلات،
اضافهکاری،
تعیین تکلیف احکام رسمی آزمایشی،
فوقالعاده ویژه،
عدم تأیید احکام جدید
و کمبود نیرو در ایستگاهها اعتراض داشتند.
طبق این گزارش، علیاصغر آمده، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم و علی زندیه، مدیرعامل سازمان آتشنشانی در جمع معترضان حاضر شدند، اما نتوانستند آتشنشانان را قانع کنند. همچنین علی طالبی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم وعده داد که مطالبات آتشنشانان را پیگیری خواهد کرد.
تجمع اعتراضی رانندگان خودروهای سنگین در زاهدان به گزارش حالوش، روز یکشنبه یکم مهرماە، تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین در اعتراض به مسدود شدن کارتهای سوخت خود، در مقابل ساختمان فرمانداری زاهدان دست به تجمع زدند. در ویدیوی منتشر شده، یکی از معترضان میگوید: «ما به نمایندگی از ۹۰۰ راننده کامیون که کارتهای سوختشان مسدود شده، مقابل فرمانداری زاهدان تجمع کردیم. هیچکس پاسخگو نیست و ما نمیدانیم باید به کجا مراجعه کنیم.»
