برگزاری تجمع اعتراضی و مطالباتی بازنشستگان مخابرات به روال هر دوشنبه
سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳

روز دوشنبه هفتم آبان ۱٤۰۳، جمع هائی از بازنشستگان مخابرات، در مقابل ساختمان های این شرکت در:
- تهران،
- سنندج،
- شیراز،
- تبریز،
- زنجان،
- رشت،
- همدان
- بندرعباس،
- ایلام
- اهواز،
- وکرمانشاه
دست به تجمعات اعتراضی زدند. - عدم اجرای بدون تنازل آئیننامه رفاهی ۸۹،
- فریز مطالبات،
- عدم پرداخت معوقات،
- افزایش سهم بیمه تکمیلی بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰%،
- عدم تسویه هزینههای درمان توسط بیمه معلم و دانا،
- عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ قانون سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان ۹٪ بعد از خصوصیسازی،
از جمله موضوعات مورد اعتراض این بازنشستگان است. همزمان شورای بازنشستگان ایران از تجمع این بازنشستگان در شهرهای ایلام، اهواز و کرمانشاه خبر داد.
