برگزاری تجمع اعتراضی اهالی اراک به آلودگی هوا وبازنشستگان کشوری به وضعیت معیشتی
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

تداوم تجمع اعتراضی اهالی شهرستان اراک در روزهای سە شنبه به آلودگی هوا
روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه، شماروسیعی از شهروندان اراک مطابق روال هفته های گذشته، در اعتراض به تداوم آلودگی هوا و عوامل دخیل در آن، تجمع و راهپیمایی برگزار کردند. بر اساس تصاویر ویدیویی که در شبکەهای اجتماعی پخش گردیدە است، این شهروندان با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهای اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
- تجمع اعتراضی بازشستگان تامین اجتماعی در شهرهای مختلف
به گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز سه شنبه پانزدهم اسفند، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود، مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری در شهرهای یزد و کرمانشاه، تجمع اعتراضی برگزار کردند.براساس این گزارش بازنشستگان اظهار میدارند که : - از مستمری با حداقل سطح زندگی،
- عیدی اندک
- و خدمات رفاهی ناکافی
ناراضی هستند و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.
