بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی درتداوم اعتراضات سە شنبەهای خود، درچند شهر تجمع کردند
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

روزسە شنبه سوم بهمن ماه، بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در شهرهای :
- یزد،
- کرمانشاه،
- تهران و
- اهواز
با برپایی تجمعات اعتراضی خواستار توجه به مطالبات خود شدند. براساس گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز سه شنبه سوم بهمن ماه، شماری از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی اعتراضی مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی کشوری و استانداری در شهرهای یزد، کرمانشاه، اهواز و تهران تجمع کردند.
بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی دستمزد و وضعیت نامناسب معیشتی آنها صورت گرفته است.
