جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی درتداوم اعتراضات سە شنبەهای خود، درچند شهر تجمع کردند

روزسە شنبه سوم بهمن ماه، بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در شهرهای :

  • یزد،
  • کرمانشاه،
  • تهران و
  • اهواز
    با برپایی تجمعات اعتراضی خواستار توجه به مطالبات خود شدند. براساس گزارش شورای بازنشستگان ایران، روز سه شنبه سوم بهمن ماه، شماری از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی اعتراضی مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی کشوری و استانداری در شهرهای یزد، کرمانشاه، اهواز و تهران تجمع کردند.
    بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی دستمزد و وضعیت نامناسب معیشتی آنها صورت گرفته است.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: