سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | 20 - 08 - 2024

Communist party of iran

بازجویان زندان اوین مجدداً با مرخصی داود رضوی فعال کارگری مخالفت کردند

بنا به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و‌ حومه، عدم موافقت با مرخصی این فعال کارگری محبوس در زندان اوین، در حالی صورت میگیرد که مفاسدان اقتصادی دانه درشت با مجوز همین بازجوها ماهها در مرخصی بسر میبرند.


داود رضوی از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد که حدود هفتصد روز از بازداشت و حبس وی میگذرد در خواست مرخصی اش برای دومین بار از سوی بازجو مورد مخالفت قرار گرفت. عدم موافقت با مرخصی این کارگر زندانی در حالی صورت میگیرد که مفاسدان اقتصادی دانه درشت با مجوز همین بازجوها ماهها در مرخصی بسر میبرند و از تمام امکاناتی که بتوانند در زندان نباشند با کمک عوامل قضایی و اطلاعاتی استفاده میکنند.


داود رضوی شصت وچهار ساله با وجود بیماری گوارش و مشکلات جسمی متعدد و علیرغم تاکید پزشکان برای ادامه درمان، حتی از مرخصی درمانی در طی این دوسال بازداشت بی بهره بوده است.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و‌ حومه ضمن اعتراض مجدد به بازداشت های ناعادلانه و تداوم حبس چهار عضو سندیکا، آقایان ابراهیم مددی، داود رضوی، رضا شهابی و‌حسن سعیدی، که همگی از شرایط جسمانی بسیار نامساعد برخوردارند، خواستار آزادی بی قید وشرط این چهار کارگر زندانی و دیگر فعالین کارگری و مدنی می باشد.
کارگر زندانی آزاد باید گردد!
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
۲۸ مرداد ۱٤۰۳

اشتراک در شبکه های اجتماعی: