جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

اولین ملاقات شریفه محمدی فعال کارگری محبوس با خانواده پس از ۸٦ روز بازداشت

بنا به گزارش کانال بیدار زنی، شریفه محمدی، فعال کارگری، روز پنج‌شنبه دهم اسفندماه، پس از گذشت ۸٦ روز از بازداشت برای اولین‌بار توانست با همسر و فرزندش ملاقات داشته باشد.
سیروس فتحی، همسر او با اعلام این خبر گفت که : « شریفه محمدی بعد از ۸٦ روز انفرادی از ابتدای بازداشت، وارد بند عمومی زندان لاکان رشت شده است، اما بازپرس پرونده کماکان از تبدیل قرار بازداشت موقت این فعال کارگری به وثیقه و آزادی موقت او ممانعت می‌کند.»
لازم به ذکر است که، شریفه محمدی فعال کارگری ساکن رشت، در تاریخ ۱٤ آذر سال جاری در منزل شخصی‌اش بازداشت و پس از بیست روز حبس به سنندج منتقل شد. پیش از این، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب‌و‌شتم وی در زندان سنندج منتشر شد. وی در تاریخ هفتم اسفندماه به زندان لاکان رشت منتقل شد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: