انتقال شبانه سامان یاسین به قزلحصار؛ با دستبند و پابند در حالیکه روی تخت بسته شده بود
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

یک منبع مطلع به رسانەها گفت که سامان صیدی (یاسین) که از زندان قزلحصار به بیمارستان روانپزشکی امینآباد انتقال یافته بود، پس از یک هفته به صورت شبانه به زندان بازگردانده شد. بنا بر این گزارش اختصاصی که به رسانەها رسیده، سامان صیدی (یاسین) شامگاه یکشنبه ۲۰ اسفند به زندان قزلحصار بازگردانده شده و در طول یک هفتهای که در بیمارستان روانپزشکی امینآباد زندانی بوده، (با پابند و دستبند روی تخت به صلیب کشیده شدەاست.
این منبع آگاه همچنین گفت سامان یاسین پس از بازگشت به زندان اظهار داشته که : « در طول یک هفته گذشته برابر تمام مدت حبسش اذیت شده و حتی مجبور بوده با دستبند و پابند از سرویس بهداشتی استفاده کند.» بنا بر اظهارات این منبع آگاه، مسئولان زندان قبل از اعزام سامان یاسین به همبندیهای او قول داده بودند که دستبند و پابندی در کار نخواهد بود و این زندانی سیاسی برای درمان اعزام خواهد شد.
منبع نزدیک به سامان صیدی با تأکید بر این که «به او گفته شده این نوع برخورد دستور مستقیم مدیرکل سازمان زندانها حیاتالغیب است»، افزود: «این یک نوع جدیدی از شکنجه زندانیان سیاسی است.»
