اعتصاب نیروهای پیمانکاری مگفا
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

روز سه شنبه بیست و دوم اسفند ماه، جمعی از نیروهای پیمانکاری مگفا در اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق بهمن ماه خود دست به اعتصاب زدند.
در این گزارش به نقل از نیروها آمده است؛ روز گذشته برگه ای مبنی بر اینکه قرار است بخش کوچکی از حقوق بهمن ماه به صورت علیالحساب به ما پرداخت شود برای امضا به ما داده شد اما آن را امضا نکردیم. یک هفته مانده به تعطیلات عید و همه ما به حقوقمان نیاز داریم. حقوق ما کمتر از ۱۰ میلیون تومان است و حتی همین حقوق را هم نمیخواهند به ما پرداخت کنند.
آنها در ادامه افزودند: « از قرار معلوم شرکت پیمانکار هنوز پولی بابت حقوق کارکنان دریافت نکرده است، اما این مسئله به ما ارتباطی ندارد و دریافت به موقع این حقوق ناچیز، آن هم نزدیک عید، کمترین خواستهای است که ما میتوانیم داشته باشیم.»
