اعتراض صاحبان خودرو های سنگین با بستن ورودی کارخانه سیمان تیس چابهار بدلیل کاهش تولید ومعطلی چندروزه برای بارگیری
دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳

روزشنبه ۵ آبان،ده ها صاحب خودرو های سنگین با بستن ورودی کارخانه سیمان تیس چابهارواقع در جاده نیکشهر- جاده قصرقند ،استان سیستان و بلوچستان اعتراضشان را نسبت به کاهش تولید ومعطلی چندروزه برای بارگیری،بنمایش گذاشتند.
به گزارش یک منبع خبری محلی، مسئولان شرکت سیمان تیس اقدام به کاهش سهمیه سیمان ارائهای به اندازه پانصد تن در روز برای خودروها کردهاند که این امر با توجه به بارگیری حدودا یک و نیم ساعته هر خودرو باعث شده فقط حدود ده تا پانزده خودرو بارگیری شود و بقیه خودروها چندین روز و هفته ممکن است در صف خرید بمانند. در همین راستا، مسئولان شرکت اقدام به فشار آوردن به رانندگان جهت انتقال بار برای یک کشتی پهلوگرفته در بندر چابهار که متعلق به یکی از کشورهای خلیج است، کردهاند در صورتی که کرایه بار بسیار ناچیزی که حدودا دویست و پنجاه هزار تومان است، برای این کار در نظر گرفتهاند و رانندگان حاضر به انتقال اجباری این بار با این مقدار کرایه نیستند.
بنابهمین گزارش،در اطراف این شرکت سیمان هیچگونه مغازه و رستورانی هم وجود ندارد و برخی از رانندگان که از هفته گذشته در انتظار بارگیری هستند، مجبورند برای خرید غذا و دیگر موارد مورد نیاز با طی کردن کردن حدودا ۳۰کیلومتر به جکیگور بروند و شرکت سیمان هیچگونه خدماتی به آنها ارائه نمیکند.
