پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ | 29 - 08 - 2024

Communist party of iran

اعتراض بی‌برقی در ایران؛ مردم خرمدشت و لارستان را به خیابان کشاند، کسبۀ کاشان تجمع کردند

بی‌برقی در ایران چه مشکلاتی را برای شهروندان و صنایع ایجاد کرده است؟ این سوالی است که بسیاری از رسانه‌ها تلاش دارند تا پاسخش را به گوش مسولان در ایران برسانند. پاسخی که شرکت توانیر جوابی برایش ندارد. جز اینکه “از مردم و صنایع می‌خواهیم کم مصرف کنند.

“اما پاسخ شرکت توانیر دوای دردی که بی‌برقی برای مردم و صنایع ایجاد کرده نیست. این مشکلات به حدی رسیده که صدای اعتراض صاحبان صنایع بالا رفته و کاربران هم از تجربه‌شان در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسند. بی‌برقی مشکلاتی را برای شهروندان عادی در روند زندگیشان پیش آورده است. بی‌برقی حتی چراغ‌های راهنمایی سطح شهر را هم خاموش کرده است.


شهروندان لارستان در استان فارس در اعتراض به بی‌برقی در ۷ شهریور ۱۴۰۳ به خیابان آمدند. آنها روبروی فرمانداری این شهر تجمع کردند.
یک شهروند اصفهانی در پیامی تصویری از اصفهان از رفتن مکرر برق در خانه‌شان به مسولان در ایران شکایت کرده است ومسولان را به بی لیاقتی متهم کرده است. روز چهارشنبه، گروهی از کسبه و بازاریان در کاشان به دلیل قطع مکرر برق در محل کار خود تجمع کردند.
به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز چهارشنبه شماری از شهروندان خرمدشت در اعتراض به قطع مکرر برق، در یکی از خیابان های این شهر دست به تجمع زدند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: