پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 25 - 04 - 2024

Communist party of iran

اطلاعیه مشترک در رابطه با حکم دادگاه استکهلم در مورد حمید نوری!

دادگاه حمید نوری به پایان رسید روز ۱۴ ژوئیه رای دادگاه ناحیه استکهلم در مورد این عامل رژیم به اطلاع عموم خواهد رسید. حمید نوری یکی از آمران و مجریان کشتار هزاران کمونیست و آزادیخواه در زندانهای جمهوری اسلامی بود!

صرف نظر از اینکه بر اساس کیفر خواست دادستانی سوئد و پس از دو سال کارزار مبارزاتی، تمامی اتهامات به حمید نوری که بالغ بر ده هزار صفحه است به تائید دادگاه استکهلم برسد، یا نرسد؟ حقانیت جنایتهای او و رهبران او که بیش از 9 ماه در دادگاههای سوئد استکهلم به محاکمه کشیده شد را، عوض نخواهد کرد!

ما نیز همراه و همگام با نیروهای چپ و کمونیست از اولین روز دادگاهی این جنایتکار در صف اول اعتراضات در دادگاه و بیرون از آن حضور داشتیم و در دهها آکسیون مشترک بر علیه حمید نوری و رهبران جنایتکار او شرکت کردیم. ما خواهان اشد مجازات ( حبس ابد)برای حمید نوری جنایتکار و محکوم کردن کل سران جمهوری اسلامی به جرم اعدام، شکنجه زندانیان و جنایت علیه بشریت در دادگاه استکهلم هستیم .

در همین راستا روز ۱۴ ژوئیه ساعت ۱۲:۳۰ در آکسیونی که روبه روی دادگاه استکهلم برگزار می شود شر کت می کنیم و از همه مردم آزادیخواه و برابری طلب دعوت می کنیم که در این آکسیون ما را همراهی بکنند.

مکان :Scheele gatan 7

جلو دادگاه استکهلم 

زمان : پنجشنبه ۱۴ ژوئیه ساعت ۱۲:۳۰

تشکیلات استکهلم حزب حکمتیست

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست ایران- استکهلم

اشتراک در شبکه های اجتماعی:

تگ ها :

اطلاعيه