یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | 18 - 08 - 2024

Communist party of iran

اطلاعیه شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان درباره:مضحکه انتخابات جمهوری اسلامی

بدنبال مرگ رئیسی جلاد ، قرار است روز هشتم تیر ماه، مضحکه دیگری برای انتخاب ریاست جمهوری در ایران برگزار شود . جمهوری اسلامی و جناح‌های منفور و ورشکسته آن سعی دارند از این نمایش مضحک برای آوردن مردم بپاخاسته جامعه ایران به پای صندوقهای رای استفاده کنند . بهمین جهت تمام جناح‌های آن از اصلاح طلب و اصولگرا و شاخه های آنها به تکاپو افتاده اند و علیرغم رد صلاحیت های وسیع و تائید ۶ نامزد از میان ۸۰ کاندید ریاست جمهوری ، برای بقای جمهوری اسلامی مشغول مهندسی و در آوردن جنایتکار دیگری از صندوقهای رای هستند .

اما اوضاع تغییر کرده است . دیگر برای جمهوری اسلامی و فریبکاریهایش دیر شده است ۰ در انتخابات ۱۴۰۰ که هنوز خیزش انقلابی ای در کار نبود ، رای باطله مقام اول آن مضحکه انتخابات رژیم را بدست آورد . اکنون سه سال بعد از آن و پس از رویارویی انقلابی سال ۱۴۰۱ و به خون کشاندن قیام برحق جامعه ایران ، شکاف بین جمهوری اسلامی و توده های میلیونی جامعه بسیار عمیقتر از آن زمان و به مرحله غیر قابل برگشتی رسیده است . در نتیجه هیاهوی توخالی رژیم برای فضا سازی و گرم کردن این مضحکه را حتی خود مقامات جنایتکار جمهوری اسلامی جدی نمی گیرند .

امروزه این واقعیت که مردم ایران جمهوری اسلامی را نمی خواهند یک داده عمومی جامعه است که صدای آن مدتهاست به گوش جنایتکاران حاکم هم رسیده است . بهمین دلیل هدف جمهوری اسلامی از این نمایش مسخره انتخابات ، عبور سلامت از این تند پیچ و حفظ قدرت سرکوبگرانه اش است . گرچه در حیات جمهوری اسلامی نه انتخابات معنایی داشته است و نه رئیس جمهور کارەای ، اما در شرایط حاضر حفظ موقعیت رژیم برای سردمداران آن هدف اصلی نمایش پیش رو است .

کار جمهوری اسلامی و ‌بحران‌های چندگانه و پیچیده آن وخیم تر از آن است که هیچ رئیس جمهوری بتواند به مصاف آنها برود . فرمان اصلی جمهوری اسلامی در دست خامنه ای و باندهای نظامی ‌و اطلاعاتی جنایتکار و فاسد آن است و سنتا در جمهوری اسلامی رئیس جمهور کارەای نبوده است ۰ بهمین دلیل در روز هشتم تیرماه هر کاندیدی را از صندوق بیرون بیاورند ، نمی تواند هیچ کمکی به حل بحرانهای مزمن حاکمیت خامنه ای و دارودسته او بکند .


جوانان مبارز !
مردم آزادیخواه کردستان!
در کردستان این مضحکه همیشه با بی رونقی بی سابقه ای روبرو بوده است که همه بر آن واقفند . اما اینبار و پس از جنگ خیابانی دلیرانه شما در خیزش ۱۴۰۱ و سرکوب خونین آن تحت حاکمیت رئیسی جلاد ، لازم است مشت محکم تری بر پوزه پوسیده جمهوری اسلامی بکوبید .تحریم و تبلیغ وسیع آن و منزوی کردن رژیم و صندوقهایش تنها گزینه و سیاست ما نباید باشد . باید از آن فراتر برویم و فعالانه تر در برابر این ترفند جمهوری اسلامی بایستیم . ممانعت از برگزاری هر تک صندوق این مضحکه عوامفریبانه هرکجا که ممکن باشد ، مستقیما به نفع جنبش اعتراضی مردم و مایه امیدواری هرچه بیشتر جامعه کردستان خواهد بود . جلسات و متینگ های تبلیغاتی این جنایتکاران را به اعتراض و افشاگری علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنید . پوستر و پلاکاردهای تبلیغی آنها را پاره کنید و بر در و دیوار شهر و شهرک و روستای کردستان بنویسید : انتخاب ما سرنگونی جمهوری اسلامی است ! مرگ بر جمهوری اسلامی !
شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان، مردم آزاده و شرافتمند کردستان را برای رویارویی فعال علیه نمایش مضحکه انتخاباتی جمهوری اسلامی فرامی خواند .
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی ، برابری
۱۹ ژوئن ۲۰۲۴

اشتراک در شبکه های اجتماعی: